Til og fra kort

           Man skal aldrig gå ned på til og fra kort. 

fullsizeoutput_2d85

Mere Jul og så i Oktober, hold nu op hvor jeg kan. Det er en rar fornemmelse. at være forud med sit julescrap.

Disse tre små til og fra kort var skønne at lave. Det var et hyggeligt projekt, det plejer julescrap at være.

fullsizeoutput_2d3d

Jeg er vild med den teknik der får vandråber til at blegne på mit Tag.

Sprøjt dråber på og dup med tørt papir, det suger rester af vand op og tager de øverste pigmenter af farver med sig.

fullsizeoutput_2d41fullsizeoutput_2d44

Jeg farver som regel båndende selv, så er jeg sikker på, at jeg får lige den kulør jeg ønsker.

fullsizeoutput_2d88fullsizeoutput_2d8bfullsizeoutput_2d8e

3 skønne tags til julegaverne.

                                            Egedal scrap

Jeg var til Egedal scrap i 12 timer og fik lavet flere til og fra kort.

Det er så hyggeligt at mødes med andre scrappere og se hvad de går og laver.

Når jeg er med til de events, så er det ikke altid, jeg får lavet så meget, da der bliver snakket og handlet en del.

3 til og fra kort blev det til denne gang.

fullsizeoutput_2d9a

 

Enjoy ………..

En mening om “Til og fra kort

Skriv en kommentar